Total Logistics Logo

Skladování a logistika bez námahy
Nechte to na nás!

Sklad plný regálů krabic a palet, připravený ke skladování a distribuci.
garance rychlosti

Objednávky vašim zákazníkům budou expedovány během jednotek minut. A to díky maximální automatizaci a optimalizaci všech procesů. Expedujeme týž den objednávky až do 20:00.

úspory nákladů

Platíte pouze za skutečně odeslanou zásilku, žádné fixní měsíční náklady. Chybovost a tím vícenáklady se minimalizují pomocí čárových kódů a skenerů.

Fulfillment čili sdílená logistika

Provozujete střední e-shop a trápí vás celkové náklady na skladování a expedici? Nebo Vám berou čas a chuť do práce neustálé provozní problémy s řízením skladu, hledáním chyb a organizací lidí? 

Změňte to!  Staňte  se součástí společného úspěchu. Nabízíme Vašim zákazníkům lepší a rychlejší expedici Vašich objednávek. A pro Vás  klidnější podnikání a vyšší zisk.

Více o sdílení logistiky

01

Skladování

Kompletně se postaráme o Vaše zboží, od příjmu, kontroly kvality a obsahu příchozích zásilek, přes uskladnění na pozici, inventarizaci a přípravu na rychlé vyskladnění. Doplníme chybějící čárové kódy, odhalíme rozbité nebo nekompletní příchozí zásilky,

02

Expedice

Vaše zboží pečlivě zabalíme, přidáme letáky nebo fakturu, přelepíme Vaší balící páskou a předáme dopravci. Informaci o expedici předáme k Vám do systému nebo informujeme přímo Vašeho zákazníka pomocí SMS: To vše do pozdních večerních hodin, aby Vaši zákazníci zbytečně nečekali.

03

Podpora

Nabízíme pomoc našich operátorů na call-centru, např. s řešením vratek, nebo náš IT team pomůže s propojením jednotlivých systémů v reálném čase tak, aby vše šlapalo jako švýcarské hodiny. Pomůžeme nebo poradíme s on-line marketingem Vašeho projektu. 

6 důvodů proč spolupracovat s TL.CZ

máme zkušenosti se zabalením a odesláním více než 1 milonu zásilek

Šetříte čas i peníze  

Peníze i drahocenný čas ušetříte díky naší bezkonkurečně nízké chybovosti 0,002%. Vše neustále hlídáme pomocí čárových kódů, skenerů a kamer. Také smlouvy s dopravci můžeme zajistit za Vás, a to za výhodnějších podmínek díky velkému objemu zásilek odesílaných z našeho skladu.

Flexibilita  

Naši IT specialisté Vám pomůžou s propojením Vašeho e-shopu, CRM nebo účetního systému s naší skladovou aplikací. Pokud budete potřebovat nějaká data od nás, připravíme Vám reporty na míru. Nebudete muset ručně přepisovat ani objednávky Vašich zákazníků ani faktury nebo dodací listy Vašich dodavatelů.

Garance rychlosti  

Vaši objednávku odešleme do pár minut od nahrání do našeho systému. Víme, jak důležitá je rychlost expedice pro zákazníky. Proto všechno v našem skladě průběžně optimalizujeme tak, aby čas expedice byl co nejkratší. V pracovní dny garantujeme expedici Vašich zásilek do 20:00. 

Plná kontrola  

Kdykoliv můžete v naší on-line aplikaci sledovat aktuální stav všech Vašich objednávek a všechny průběžné pohyby Vašeho zboží. Podmínkou jsou čárové kódy na všech položkách zboží. Pokud budou chybět, s jejich doplněním Vám při naskladnění pomůžeme.

Předvídatelnost  

Platíte předem dohodnutou fixní částku za každou odeslanou zásilku v daném měsíci. Snadno si tak uhlídáte ekonomičnost Vaší každé jednotlivé objednávky. Navíc budete vyrovnaně hospodařit po celý rok i pokud prodáváte velmi sezónní zboží. V měsících s malým počtem zásilek budete platit menší platbu než v sezóně. 

Zastupitelnost  

Namísto každodenní nudné práce s balením zásilek můžete Váš čas věnovat tomu nejdůležitějšímu, co posunete Váš projekt více dopředu nebo co Vás nejvíce baví. Nebo si prostě jen v klidu odpočívejte na dovolené s vědomím toho, že Vaše objednávky stále bezpečně putují k Vašim zákazníkům. 

Kontaktujte nás

Nemáme co tajit, začněte hned!

Zveme Vás na

Virtuální prohlídku

Náš sklad si můžete snadno projít a prohlédnout teď hned z pohodlí Vašeho domova díky virtuální prohlídce od Google Maps. 

Šipka

Návštěvu skladu

Rádi Vám vše ukážeme přímo na místě v našem skladu u Prahy. A u dobré kávy probereme vše, co Vás bude zajímat. Vaši prohlídku si prosím domluvte předem.

Šipka

O nás

Reference TisknuLevne.cz

Společnost PENDA s.r.o. se od roku 1997 specializuje na prodej náplní do tiskáren prostřednictvím e-shopu TisknuLevne.cz a sítě 120 partnerských prodejen. Jedná se o ryze českou rodinnou firmu. S 25-ti letou historií na trhu si vybudovali silnou značku a vyvinuli unikátní logistické a obchodní řešení, které nám umožňuje rychle a efektivně obsluhovat e-comerce zákazníky. Věříme v sílu spolupráce a otevřenost ke sdílení našich obchodních a prodejních služeb s dalšími firmami, proto vznikl samostatný projekt sdílené logistiky TL.CZ. Můžete se tak inspirovat příběhem TisknuLevne.cz. Také můžete přímo využít jejich zkušenosti, prostory a časem prověřenou logistickou infrastrukturu. Díky tomu jednoduše nabídnete Vašim zákazníkům bezkonkurečně rychlé a bezchybné zpracování objednávek a jejich expedici do 20 hodin. 

více o tisknulevne.cz

Kontaktujte nás

odeslat
Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.
Kontakt:

Ing. Michal Pěnička Ph.D.
e-mail: michal.penicka@tisknulevne.cz
GSM: 776 151 530

Michal Pěnička

(c) 2023  PENDA s.r.o. Ruská 45, Jičín